Обговорення матеріалів конфереції

 

Шановні колеги! Запрошуємо Вас до обговорення матеріалів конференції «Професійна діяльність учителя в умовах цифрової трансформації освіти»

- статей та тез https://cutt.ly/ED76ej6;

- інших матеріалів  https://cutt.ly/nD5KLxC

Програма конференції - https://cutt.ly/KFi1mco

Коментарі

  1. Шановні колеги з 07.04 по 14.04 2022 року в коментарях під цією публікацією можна обговорити матеріали, які вам сподобалися, що розміщені за покликаннями

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Розглянуто основні поняття, котрі пов’язанні з технологією доповненої реальності (AR). Розгляну додатки доповненої реальності.

      Видалити
  2. Шановні колеги! Ознайомитись із темами учасників конференції, об'єднаних за напрямами, можна в програмі https://drive.google.com/drive/folders/1xJ6xsdgsNFcJCwNv1RbPEuBiN8NTABbl?usp=sharing

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Стаття Олександри Сологуб готує вчителів до використання інструментів формувального оцінювання учнів базової школи в умовах навчання онлайн. У статті описано шляхи використання вчителями інструментів формувального оцінювання засобами онлайн-сервісів в умовах освітніх реформ у базовій школі. Запропоновано моделі використання педагогічними працівниками інструментів формувального оцінювання, презентовано навчальні відеоматеріали щодо методики їх використання, розміщені на авторському каналі YouTube.

      Видалити
  3. Приємно, що на 9 напрямків конференції надійшли 63 статті або тези. Це означає, що у такий важкий час, освітяни не залишаються байдужими до технологій, які є дуже корисними у час війни. Найбільше матеріалів надійшло на такі напрямки конференції:
    1. Сучасні тенденції та актуальні проблеми використання цифрових технологій в освітньому процесі - 13 статей.
    2. Цифрові технології в практиці роботи вчителя суспільно-гуманітарних дисциплін - 14 статей.
    3. Цифрові технології в практиці роботи вчителя природничо-математичних дисциплін,
    інформатики і технологій - 20 статей.
    4. Професійний розвиток педагога в умовах цифровізації освіти: нові можливості та виклики - 9 статей.

    На інші напрямки менше статей, але це не означає, що матеріали менш значущі. Варто відмітити, що учасниками конференції стали як вчителі, вихователі, так і науковці: кандидати наук, доктори філософії, доктори педагогічних наук, доценти, професори.
    Запрошуємо до обговорення, визначення найбільш цікавих матеріалів.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ознайомилась із роботою Гринчук Л.В. «Цифрові технології в практиці роботи вчителя математики». Інформація досить корисна і цікава

      Видалити
    2. Ознайомилась з роботою вчителя інформатики Волосяцького Олександра "Використання технологій і програмування-як навчати цього в школі". Дуже цікава стаття, аргументовані докази та розуміння нагайної потреби вивчення ІТ в молодших класах, усім здобувачам освіти; на практиці доведено, що сьогоднішні учні повинні вміти працювати в професійних цифрових середовищах.
      Таких вчителів побільше!

      Видалити
    3. Ознайомилась із статтею Афіцького В. І., вчителя інформатики Кам'янець-
      Подільського НВК No14, "Реалізація проєктної роботи патріотичного спрямування в
      середовищі Scratch з учнями 4-го класу НУШ під час вивчення
      теми «Лінійні алгоритми» в умовах дистанційного навчання": цікаво, корисно, актуально.

      Видалити
    4. Ознайомилася з роботою Пасічника Олександра Сергійовича та Пасічник Олени Олексіївни "Деякі аспекти організації процесу навчання іноземних мов у
      закладах середньої освіти в умовах військового стану". Дуже актуальна та корисна інформація, яка допоможе правильно організовувати навчальний процес відповідно до ситуації, яка склалася. Дякую авторам. З повагою, Дитина О.С.

      Видалити
    5. сервісів Google таких як Classroom і Meet в організації дистанційного навчання як в умовах післядипломної педагогічної освіти доволі актуальні, адже зручно вмонтовані в пошуковій системі Сhrome. А Віталій Арсенович гарно розмістив покрову інструкцію.

      Видалити
    6. У статті " Електронний підручник як ефективний засіб освітнього процесу"
      обговорюються важливі аспекти для розробки та впровадження електронних засобів навчання. Актуально!

      Видалити
    7. Я, о. Володимир Гетьман, ознайомився зі статею Пасічник Олександра Сергійовича та Пасічник Олени Олексіївни за темою "Деякі аспекти організації процесу навчання іноземних мов у закладах середньої освіти в умовах військового стану". Я вважаю, що в час війни, обговорення покращення викладу матеріалу дітям є особливо актуальним. Навчання як іноземних мов так і предметів духовно-морального спрямування є зосереджені на спілкуванні, тому використання відео матеріалів з YouTube є дійсно дієвим засобом для мотивування та зацікавення учнів до обговорення певних тем, чи висловленням своєї думки. Відповідно це дає можливість формувнню комунікативної компетентності.

      Видалити

  4. Комунальна установа Дунаєвецької міської ради "Центр професійного розвитку педагогічних працівників" висловлює вдячність організаторам конференції за надану можливість педагогам поділитись досвідом використання цифрових технологій в освітньому процесі громади. Дякуємо, що у нелегкий для країни час не забуваєте про професійний розвиток освітян та гідно тримаєте освітній фронт!

    ВідповістиВидалити
  5. Представники фахових спільнот Дунаєвецької міської ТГ активно співпрацюють з методистами НМЦ професійного розвитку керівних та педагогічних працівників установ і закладів дошкільної та загальної середньої освіти Хмельницького ОІППО, які оперативно реагують на запити з питань впровадження новітніх цифрових технологій. Особиста подяка старшим викладачам катедр Хмельницького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти: природничо-математичних дисциплін і технологій - Олександрі Станіславівні СОЛОГУБ; теорії та методик викладання предметів суспільно-гуманітарного циклу - Галині Іванівні КЕНЦ за відкриття можливостей сервісу Genial.ly для створення дидактичних матеріалів на уроках, особливо під час дистанційного навчання.

    ВідповістиВидалити
  6. Ознайомилась із статтею Іваненко Ольги та Мирної Лілії "Можливості платформи Gather в позаурочній роботі вчителя біології". Авторки статті розповідають про використання платформи на прикладі олімпіади з екології. Для мене ресурс Gather став відкриттям, на мою думку, його можна використовувати й на інших учнівських олімпіадах та турнірах. Дякую авторкам за досвід, хочеться дізнатись про платформу більше

    ВідповістиВидалити
  7. На сьогоднішній день актуальність online ресурсів для вчителя є дуже важливою. Адже в умовах сьогодення та дистанційної освіти необхідність в допоміжних ресурсах зростає з кожним днем. Та навіть коли закінчиться цей проміжок часу, коли ми повернемося до традиційного навчання за партами, ми, вчителі, та вони, учні, вже не будемо такими, як були. Час диктує свої умови, під які ми маємо налаштовуватись. Тому я намагаюсь використовувати цікаві програми та сайти, що можна буде перенести і в звичний шкільний урок. Перечитавши цікаві статті, почерпнула для себе багато цікавої, корисної та нової інформації. Дякую

    ВідповістиВидалити
  8. Коментар від Мирної Л.А " Шановні організатори конференції! Хочу відзначити, що напрямки конференції відповідають найактуальнішим питанням сучасної освіти. Зміст статей та тез доповідей цінний тим, що автори не лише аналізують підняті питання, а і пропонують нове бачення їх прикладного використання на уроках. Особливо зацікавили мене пропозиції щодо використання інформаційно-комунікаційних технологій для візуалізації освітнього процесу (авт.Магера Ніла, Бега Інна), використання електронного підручника (Гільберг Т., Тарнавська С.), формувального оцінювання в Новій українській школі
    (Сологуб О.С., Зубчук М.), можливостей використання ІКТ для професійного розвитку педагогів."

    ВідповістиВидалити
  9. Матеріали статті Гринчук Л.В. "Цифрові технології в практиці роботи вчителя математики" допоможуть якісно покращити навчальний процес при вивченні математики в умовах дистанційного навчання. Дякую.

    ВідповістиВидалити
  10. Ознайомилась із матеріалами "Цифрові технології в практиці роботи вчителя математики".( автор Гринчук Л.В.) Корисними є покликання на сайти, потрібні для організації дистанційного навчання. Матеріапл конкретний, необхідний.

    ВідповістиВидалити
  11. Ознайомилась із роботою Гринчук Л.В. «Цифрові технології в практиці роботи вчителя математики» Зростання попиту на онлайн освітні платформи в сучасних умовах дистанційного навчання вимагає від вчителя особливої цифрової компетенції . В статті проведений всебічний аналіз електронних освітніх ресурсів, що є незамінним помічником вчителю математики при проведенні уроків. Інформація цікава, актуальна, перевірена практикою роботи. Дякую!

    ВідповістиВидалити
  12. Ознайомилась з роботою Бачинської Олени «Цифрова компетентність учителя в умовах реалізації концепції НУШ» Зростання попиту на онлайн освітні платформи в сучасних умовах дистанційного навчання вимагає від вчителя особливої цифрової компетенції, особливо в умовах реалізації концепції НУШ. В статті проведений всебічний аналіз електронних освітніх ресурсів, що є незамінним помічником вчителю математики при проведенні уроків. Інформація цікава, актуальна, перевірена практикою роботи. Адже в процесі стрімкого розвитку суспільства інформаційно-цифрова компетентність є чи не найважливішим складником сучасного освітнього процесу

    ВідповістиВидалити
  13. Цифрові технології в практиці роботи вчителя початкових класів

    ВідповістиВидалити
  14. Ознайомилась із статтею Гринчук Л.В. «Цифрові технології в практиці роботи вчителя математики». Автор статті розглянула суть цифрової компетентності педагога, успішні тенденції та стратегії цифрових технологій та сервісів, платформи для електронного навчання математики. На сьогоднішній день актуальність online ресурсів для вчителя є дуже важливою. Адже в умовах сьогодення та дистанційної освіти необхідність в допоміжних ресурсах зростає з кожним днем.

    ВідповістиВидалити
  15. Ознайомилась із роботою Гринчук Л.В. «Цифрові технології в практиці роботи вчителя математики». Інформація цікава, актуальна візьму на замітку. Корисним є посилання на сайти

    ВідповістиВидалити
  16. Ознайомилась із роботою Гринчук Л.В. «Цифрові технології в практиці роботи вчителя математики», у якій автор розглянула суть цифрової компетентності педагога. Ознайомила із тенденціями та стратегіями цифрових технологій та сервісів, відмітила платформи для електронного навчання математики. В сучасних умовах вчитель має вміти електронні освітні ресурси та використовувати їх з урахуванням мети, умов навчання, вікових особливостей і потреб здобувачів освіти. Дякую за цікавий матеріал.

    ВідповістиВидалити
  17. Ознайомилась із роботою Гринчук Л.В. «Цифрові технології в практиці роботи вчителя математики». Інформація цікава, актуальна візьму на замітку. Корисним є посилання на сайти. Вчитель математики Павлюк Г.І.

    ВідповістиВидалити
  18. Добрий день. Ознайомилась зі статтею Волосяцького Олександра "ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ І ПРОГРАМУВАННЯ – ЯК НАВЧАТИ ЦЬОГО В ШКОЛІ
    ", якого я дуже добре знаю. Він, як завжди, гарно, цікаво виклав думку.

    ВідповістиВидалити
  19. Куцоконь Світлана
    На сьогоднішній день актуальність online ресурсів для вчителя є дуже важливою. Тому стаття Гринчук Л.В. є дуже важливою і актуальною.

    ВідповістиВидалити
  20. Олена Драгомерецька. Сьогодення зумовлює безліч нових викликів. Вчителі завжди найпершими готують адекватну відповідь. Тому мене найперш зацікавила стаття Пастух Л.В. " Актуальні питання психологічної підтримки та підвищенння стресотійкості педагогів в умовах дистанційної освіти та воєнного стану". Перші дні карантину вимагали від вчителів зібраності, набуття навичок згуртування учнів в онлайн режимі, не давали шансів для розгубленості та незнання. Особливе задоволення отримала від статті Гринчук Л.В. "Цифрові технології в практиці роботи вчителя математики". Деякі інструменти вже застосовуються на практиці, інші планується більш детально вивчити. Вірю в те, що єдиною силою, здатною подолати зло є знання та віра!

    ВідповістиВидалити
  21. Ознайомився з роботами особливо зацікавили мене статті:
    1. «Окремі аспекти використання Classroom та Google Meet в організації та проведенні курсів в системі післядипломної педагогічної освіти»(В. Ребрина)
    Описані окремі аспекти використання сервісів Google таких як Classroom і Meet в організації дистанційного навчання як в умовах післядипломної педагогічної освіти так і в умовах закладів загальної середньої освіти. Запропоновано варіанти налаштування та використання Meet. Розглянуто створення, опрацювання та виставлення копій екрану з учасниками навчального процесу.

    2.«Цифрові технології в практиці роботи вчителя математики»( Л. Гринчук)
    У даній статті розглянуто суть цифрової компетентності педагога, успішні тенденції та стратегії цифрових технологій та сервісів, платформи для електронного навчання математики такі як : Coursera та ЕdX; Vseosvita; математичний додаток – Matific; GIOS.
    Інформація цікава, актуальна. Дякую.

    ВідповістиВидалити
  22. Ознайомилася з цікавим та вдало викладеним матеріалом Ребрини В.А. "Окремі аспекти використання Classroom та Google Meet в організації та проведенні курсів в системі післядипломної педагогічної освіти". Інформація є досить актуальна! Все подано змістовно та лаконічно з використанням покрокової ілюстрації. Дякую за ґрунтовний досвід!

    ВідповістиВидалити
  23. Дякую колеги за змістовні та цікаві роботи. Особливо хочу відмітити статтю І.Шендерук та Є.Кальватинської "Формування інформаційно-комунікаційної компетентності у процесі вивчення історії" з якої почерпнув для себе багато нової інформації про безкоштовні онлайн платформи та сервіси для різних форм навчання. Дуже дякую авторам за змістовний виклад матеріалу.

    ВідповістиВидалити
  24. Ознайомилась з матеріалами. Дуже цікава і корисна інформація для використання на практиці.

    ВідповістиВидалити
  25. Ознайомилась зі статтею Антоніни Галас "Гейміфікація як ефективний прийом розвитку медіаграмотності учнів початкових класів". Актуальна, потрібна і корисна інформація. Подано добірку платформ для гейміфікації навчання: Classcraft, Quizizz, Kahoot, Quizlet, На урок, Matifik, Vchy.com.ua, Arema study. Дякую.

    ВідповістиВидалити
  26. Ознайомився зі статтями:
    1.Ніни Павич "Цифрова компетентність вчителів трудового навчання/технологій – вимога часу". Дуже цікава та корисна інформація. Особливо зацікавила подана структура ІКТ-компетентності вчителів, рекомендації ЮНЕСКО. Ознайомився з деякими новими для себе онлайн сервісами.
    2.Ребрини Віталія "Окремі аспекти використання Classroom та Google Meet в організації та проведенні курсів в системі післядипломної педагогічної освіти". Інформація є досить актуальна.
    3.Сологуб Олександри "Підготовка вчителів до використання інструментів формувального оцінювання учнів базової школи в умовах навчання онлайн" Досить цікава та нова для мене інформація. Особливо інструмент «Концептуальна карта». Ознайомився з новими онлайн-сервісами:genial.ly, canva.com. Дякую!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую за позитивну оцінку наших повідомлень.

      Видалити
    2. Дякую за активну участь в обговоренні матеріалів конференції та співпрацю.

      Видалити
  27. Дуже дякую за змістовну та корисну інформацію!

    ВідповістиВидалити
  28. Ознайомилася зі статтею Ніколішиної І.П. ''Цифрові інструменти створення онлайн-тестів у практиці роботи вчителя природничо-математичних дисциплін, інформатики''. Інформація цікава, корисна і досить актуальна для користування на практиці, особливо під час дистанційного навчання. Дякую!

    ВідповістиВидалити
  29. Ознайомилась із статтями вчителів інформатики, які поділилися досвідом використання цифрових технологій під час дистанційного навчання: QR-коди, робота з віртуальними дошками, онлайн-сервіси для створення опитувань, хмарні сервіси Google, елементи STEM-освіти, які можна використовувати не лише на уроках інформатики, а й на інших предметах. На сьогоднішній день використання інтернет-ресурсів, соціальних мереж та цифрових технологій стає незамінним компонентом сучасної професійної освіти педагогічних працівників.

    ВідповістиВидалити
  30. Хочу подякувати Сологуб Олександрі за актуальні і цікаві матеріали, представлені на її авторському каналі YouTube. Це актуальні та своєчасні рекомендації щодо роботи вчителів в умовах НУШ. Стаття пані Олександри "Підготовка вчителів до використання інструментів формувального оцінювання учнів базової школи в умовах навчання онлайн", представлена в матеріалах конференції, охоплює ряд цифрових інструментів формувального оцінювання та способи їх застосування. Приклади застосування наведених інструментів значно підвищують роль формувального оцінювання в освітньому процесі та сприяють покращенню навчальних досягнень учнів.

    ВідповістиВидалити
  31. Ознайомилась зі статтею Ніни Павич "Цифрова компетентність вчителів трудового навчання/технологій – вимога часу". Авторка переконливо доводить, що сучасний вчитель трудового навчання і технологій має володіти цифровою грамотністю тому, що наші предмети сьогодні - приклад інтегрованого підходу до вивчення предметів, а проєктно-технологічна діяльність учнів на уроках - запорука формування життєво необхідних компетентностей сучасного випускника.

    ВідповістиВидалити
  32. Створення цифрового освітнього контенту для якісного та сучасного викладання на уроках уроках технологій - важлива складова роботи сучасного вчителя. Але, на жаль, не кожен вчитель здатен це зробити . Тому стаття Тетяни Середюк "Сучасні інформаційні технології для створення цифрового освітнього контенту на уроках технологій" стане гарним тригером для тих, хто має бажання осучаснити свої уроки. В статті наведені практичні приклади використання сервісів Web2.0 для створення інтерактивних завдань, які можна використати на різних етапах уроку. Дякую автору та пропоную організувати онлайн майстер клас з метою поширення цікавого досвіду молодої, креативної вчительки.

    ВідповістиВидалити
  33. Дякую Миколі Сікорі за актуальні і цікаві матеріали, представлені у статті "Створення опитування засобами Google Форм та використання у роботі вчителя". Пробую використовувати у своїй роботі.

    ВідповістиВидалити
  34. Сікора Микола Миколайович, працює над темою "Створення опитування засобами Google Форм та використання у роботі вчителя (з досвіду роботи)", для мене ця тема актуальна адже я тільки почала навчатись створювати тести за допомогою Google Форм. Саме у його роботі хочу знайти корисне для себе, та вийти на новий рівень комп`ютерної грамотності.

    ВідповістиВидалити
  35. Ознайомилася із роботою Береговської Наталії Олексіївни "Безпечний цифровий простір: Захист та реалізація прав дітей". Підтримую авторку, так як усі діти використовують мережу інтернет, але не всі знають та розуміють, що користувачі, які мають протилежну від їхньої позицію, не повинні принижуватись та "гонитись". Цікаво, актуально, доступно. Авторка молодець!!!

    ВідповістиВидалити
  36. Ознайомилась зі статтею Антоніни Галас "Гейміфікація як ефективний прийом розвитку медіаграмотності учнів початкових класів". Цікаво та доступно розкртьо питання формування інформаційно-цифрової, інформаційно-комунікаційної компетентностей та медіаграмотності молодших школярів. Дякую

    ВідповістиВидалити
  37. Ознайомилася зі статтею Гільберг Тетяни Георгіївни "Електронний підручник як ефективний засіб освітнього процесу". Інформація цікава і актуальна для користування на практиці. Адже впровадження ЕОР в освітній процес - це вимога часу. Саме електронні освітні контенти спрямовані на підвищення якості та забезпечення рівного доступу до освіти. Якісне навчання – основа людського капіталу будь-якої країни.

    ВідповістиВидалити
  38. Ігор Довгалюк. Ознайомився із статею Буймістера Леоніда Васильовича "Цифрові технології та дистанційна освіта в діяльності директора школи". Інформація цікава і актуальна в даний час.

    ВідповістиВидалити
  39. Ознайомилася із статею Олени Воробйової "Використання сучасних цифрових технологій в освітньому просторі". У ній авторка детально ознайомила з додатками, сервісами, онлайн-інструментами, які допоможуть мені зробити уроки більш інтерактивними та цікавими. Даний матеріал актуальний та доступний. Дякую!

    ВідповістиВидалити
  40. Ознайомилася із статтею Колесніка Олександр,вчителя інформатики
    Чемеровецького НВК №2 "Рівні хмарних технологій"
    Стаття є корисною оскільки хмарні технології дуже стрімко розвиваються. З кожним роком ми все більше починаємо використовувати подібні можливості. Хмарні технології є на сьогодні актуальними, популярними і кориснисними.
    Автор знайомить рівнями хмарних технологій. Ця стаття допомагає зробити правильний вибір послуги з урахуванням своїх реальних потреб.

    ВідповістиВидалити
  41. Ознайомилась із статтею Сологуб Олександри "Підготовка вчителів до використання інструментів формувального оцінювання учнів базової школи в умовах навчання онлайн" . Дуже чітко охарактеризовано інструменти формувального оцінювання в циклі базової школи. У статті наведено багато прикладів та посилань на цю тему. Дякую .

    ВідповістиВидалити
  42. Ознайомилась із статтею Іваненко Ольги та Мирної Лілії "Можливості платформи Gather в позаурочній роботі вчителя біології." Це відносно новий інструмент для освіти. І хоча він не може і не має повністю замінити методи викладання, але може якісно доповнити навчання: зробити його доступнішим і цікавішим.
    Щиро дякую авторам за змістовний виклад матеріалу.

    ВідповістиВидалити
  43. Наталія НОВОСАД.
    Ознайомилась із статтею Ірини Шендерук,
    Євгени Кальватинської "Формування інформаційно-комунікаційної компетентності у процесі вивчення історії в контексті впровадження нового Державного стандарту базової середньої освіти". Цікавим є огляд безкоштовних онлайн-платформ та сервісів в умовах очної, змішаної та дистанційної форм навчання, а також надано посилання

    ВідповістиВидалити
  44. Ознайомилася з цікавим та актуальними матеріалами конфереренції, Кожна із напрацювань є ціннісним матеріалом для конкретньої гадузі. Для мене, як для вчителя технологій досить цікавими є:
    • стаття Тетяни Гільберг і Світлани Тарнавська про «Електронний підручник як ефективний засіб освітнього процесу», що розкриває особливості їх використання у закладах загальної середньої освіти.
    • стяття Ніни Павич «Цифрова компетентність вчителів трудового навчання/технологій – вимога часу» розкриває основні аспекти важливості використання цифрових технологій у навчальному процесі. Адже від компетентності учителя напряму залежить компетентність учня.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую за позитивні відгуки, активну участь в роботі конференції та співпрацю.

      Видалити
  45. Всі матеріали дуже корисні! Презентація Ковальчук Олени Олександрівни "Використання цифрових інструментів та додатків у роботі вчителя" найбільш актуальна і доступна для застосування у моїй професійній діяльності на базі ХМНВК.

    ВідповістиВидалити
  46. Наша конференція проходить в умовах війни, тому хочу привернути увагу до матеріалів учасників конференції, присвячених питанням організації освітнього процесу в цих складних умовах: «Деякі аспекти організації процесу навчання іноземних мов у закладах середньої освіти в умовах військового стану» (автори Пасічник Олександр Сергійович і Пасічник Олена Олексіївна) та «Актуальні питання психологічної підтримки та підвищення стресостійкості педагогів в умовах дистанційної освіти та воєнного стану» (авторка Пастух Людмила Василівна)

    ВідповістиВидалити
  47. Сучасний світ готує для педагога не тільки виклики а й нові можливості. Так у статті Ніни Павич "Цифрова компетентність вчителів трудового навчання/технологій – вимога часу" доведено нові можливості від захоплюючого цифрового процесу спілкування та пізнання. Особливо зацікавив у статті перелік компетенцій рекомендованих Структурою ЮНЕСКО: 1. Застосування ІКТ; 2. Освоєння знань; 3. Виробництво знань що є актуальним на даний час.

    ВідповістиВидалити
  48. Я, Вікторія Кальмучина. Ознайомилася зі статтею Віталія Ребрини "Окремі аспекти використання Classroom та Google Meet в організації та проведенні курсів в системі післядипломної педагогічної освіти". Матеріал цікавий і потрібний у цьогочасних освітніх реаліях. Погоджуюся з автором, що цінність цифрових технологій, які дозволяють здійснювати безліч різнопланових завдань за найкоротші проміжки часу, вагома. Також IT-технології. допомагають ефективно вивчати матеріал, використовуючи новітні засоби, сприяють досягненню позитивних результатів. У роботі постійно використовую запропоновані паном Ребриної сервіси. Матеріали статті дали змогу глибоко зрозуміти частину нюансів, які існують у практиці застосування. Дякую авторові.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Пані Вікторія, дякую за добрі слова. Намагався звернути увагу на практичні аспекти здавалось би відомих давно речей.

      Видалити
  49. Хочу подякувати усім, хто долучився до обговорення матеріалів науково-практичної конференції. Особливо активними цього тижня стали слухачі курсів початкових класів, математики, трудового навчання, педагогів-організаторів, новопризначених керівників, української мови та літератури. Уже маємо 76 матеріалів та 58 коментарів на даному блозі. Формувати навики коментування також потрібно, бо багато коментарів є анонімними. А це наша колективна інформаційно-цифрова компетентність.

    ВідповістиВидалити
  50. Я, Курятник Аліна Володимирівна! Ознайомилася зі статтею Віталія Ребрини "Окремі аспекти використання Classroom та Google Meet в організації та проведенні курсів в системі післядипломної педагогічної освіти". Матеріал цікавий і потрібний у цьогочасних освітніх реаліях. Я також використовую ці програми, вони дуже прості та доступні у використанні!
    інформаційні технології (IT) — є невід'ємними в сучасному житті!

    ВідповістиВидалити
  51. Я, Олійник Ольга, ознайомилася зі статтею Світлани Вікторівни Ференс "Застосування цифрових технологій на уроках англійської мови". Погоджуюся з твердженням авторки, що ІКТ та онлайн-навчання стали невід'ємною частиною сучасного уроку. Поєднання різних видів роботи на уроці з використанням інформаційних технологій може вирішити проблему розвитку мотивації учнів та з тим, що вчителю за наявності нових технічних засобів легше здійснити особистісно-орієнтований підхід до навчання різнорівневих учнів.


    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я, Драчук Наталія, ознайомилася зі статею Гуніної Альони "Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках української та зарубіжної літератури". Погоджуюся з думкою авторки про те, що впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у навчальний процес – нагальна потреба сьогодення, що сучасний педагог повинен володіти навичками роботи як з системними програмами (операційними, службовими, сервісними), так і з прикладними програмами (інструментарії роботи з текстами, графікою, таблицями та ін.).

      Видалити
  52. Я, Вікторія Кальмучина. Ознайомилася також зі статтею пані Анастасії Кузнецової "Цифрова компетентність учителя-словесника в умовах реалізації концепції Нової української школи".
    Актуальним сьогодні є питання медіаграмотності. Тому важливими для усвідомлення та обговорення є твердження авторки про те, що на уроках мовно-літературної галузі всі учасники освітнього процесу повинні працювати не тільки з художніми, а й із медіатекстами (виразно читати, аналізувати, створювати самостійно); шукати, обробляти, аналізувати, добирати інформацію з використанням різних видів сприймання текстів; грамотно й безпечно спілкуватися в інформаційному просторі, відповідно вміти перевіряти інформацію за кількома надійними джерелами, відрізняти факти, судження і фейки, уникати маніпулятивних впливів, розпізнавати пропаганду, проявляти стійкість до впливів.
    Дякую пані Анастасії за порушення вкрай важливої проблеми в контексті інших питань щодо цифрових компетентностей учителя-словесника.

    ВідповістиВидалити
  53. Я, Прус Оксана Тадеушівна,ознайомилася зі статтею Віталія Ребрини "Окремі аспекти використання Classroom та Google Meet в організації та проведенні курсів в системі післядипломної педагогічної освіти".
    Матеріал досить корисний,потрібний.
    Дякую за клопітку працю.

    ВідповістиВидалити
  54. Ознайомилась зі статею Тащук Юлії та Голєвої Альони «Соціальні мережі як інструмент для навчання на уроках суспільно - гуманітарних дисциплін». Даний матеріал дуже корисний, враховуючи інтерес сучасних учнів до активності в мережі. Це хороший хід, щоб спонукати здобувачів освіти корисно проводити час навіть в тому ж інстаграмі. Щиро дякую авторкам за підготовку потрібних та актуальних матеріалів. (вчителька української мови та літератури Вислободська Еліна Ігорівна).

    ВідповістиВидалити
  55. Ознайомилася зі статтею Керницької Людмили "Використання цифрових технологій в освітньому середовищі". Матеріал пізнавальний і корисний, стисло і змістовно охарактеризовано цифрові інструменти, які доцільно використовувати під час дистанційного навчання.

    ВідповістиВидалити
  56. Я, Томчук Світлана,ознайомилась зі ст.В.Ребрини,,Окремі аспекти використання Classroom та Google Meet в організації та проведення курсів в системі післядипломної педагогічної освіти ".У статті в доступній формі написано правила роботи в Classroom, Google Meet.Нове для мене -створення скріншотів.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую за позитивний відгук. Радий, що для себе отримали нове.

      Видалити
  57. Я,. Козак Наталія Костянтинівна, ознайомилась із статтею Віталія
    Ребрини .Вона для мене була цікавою і повчальною , так як на уроках дистанційного навчання я використовую месенджер Google Meet.

    ВідповістиВидалити
  58. Дуже сподобалася стаття Жубинської М.В."Цифрові технології у практиці роботи вчителя суспільно-гуманітарних дисциплін". STEM-освіта на уроках української мови і літератури з використанням цифрових технологій здатна перетворити звичайний урок на урок-дослідження та забезпечити якісний показник в плані ефективності вивченого, опрацьованого, досліджуваного матеріалу від ефектного (часом навіть несподіваного) поєднання різних дисциплін. Дякую автору за презентацію досвіду!

    ВідповістиВидалити
  59. Ознайомилася із статтею Зубчук Марини "Формувальне оцінювання на уроках української мови та літератури в старшій школі під час дистанційного навчання"
    Стаття актуальна для сучасних реалій. Авторка пропонує дієві техніки формувального оцінювання, особливості їх впровадження у навчальний процес. У роботі представлено можливості, які відкриває дистанційне навчання для всіх його учасників. Процитую слова автора, які мені імпонують: "Для педагога формувальне оцінювання означає бути поруч з учнем і вести його до успіху".

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Пані Галино, дякую за відгук! Формувальне оцінювання - це дійсно підтримка кожного учня під час навчального процесу. І не важливо, онлайн чи офлайн режим, ми - вчителі, і маємо бути поруч!

      Видалити
  60. Я, Старушок Валентина, ознайомилася зі ст. Гуніної Альони "Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках української та зарубіжної літератури". Використання ІКТ на уроках української та зарубіжної літератури створюють умови для розвитку умінь і навичок необхідних для життя, тобто формують ключові компетентності учнів. Даний матеріал дуже корисний та актуальний.
    Щиро дякую за змістовний виклад матеріалу.

    ВідповістиВидалити
  61. Я, Вержбіцька Л.В. Ознайомилась зі статтею Тащук Ю., Голєвої А. «Соціальні мережі як інструмент для навчання на уроках суспільно - гуманітарних дисциплін». Даний матеріал дуже корисний, актуальний та важливий.

    ВідповістиВидалити
  62. Я, Ткаченко Людмила, ознайомилася зі статею Антюк Л. "Використання інформаційно – комунікативних технологій у шкільному курсі фізики". Матеріал є цікавим і змістовним.

    ВідповістиВидалити
  63. Дякую Юлії Гребеніченко за прекрасну статтю «3-D технології навчання: можливості програмного забезпечення
    Mozaik Education». Я на 100% впевнений в тому, що 3-D технології дозволяють суттєво підвищити його ефективність завдяки наближенню віртуального комп’ютерного середовища до реального тривимірного світу.

    ВідповістиВидалити
  64. обов'язково використовуватиму у своїй праці досвід колег, цікаві і інноваційні підходи у вивченні тем з різних дисциплін. Дякую

    ВідповістиВидалити
  65. Ознайомилась з 6 принципами безпечної професійної діяльності педагога в інтернет просторі. Дякую пані Наталі Береговій за змістовну і корисну інформацію! Творчих успіхів!

    ВідповістиВидалити
  66. Ознайомилась з статтею Береговської Н. О. Стаття сподобалась , на часі. Стаття змістовна, цікава. Дуже дякую

    ВідповістиВидалити
  67. Я, Рудик Наталія, ознайомилась зі статею Зубчук Марини "Формувальне оцінювання на уроках української мови та літератури в старшій школі під час дистанційного навчання" Хоча я працюю з молодшими школярами, але почерпала багато цінної інформації. Дякую за такий цікавий та корисний матеріал.

    ВідповістиВидалити
  68. Ознайомилась з статтею Гільберг Тетяни. Тема:" Електронний підручник, як ефективний засіб освітнього процесу". Матеріал є цікавим і змістовним. Дякую, творчих успіхів.

    ВідповістиВидалити
  69. Дякую авторам статей за творчість і креативність! Щира подяка Віталію Ребрині за науку використання Google Meet та Classroom, які активно використовую під час дистанційного навчання.

    ВідповістиВидалити
  70. Дякую Гільберг Тетяні та Тарнавській Світлані за статтю « Електронний підручник як ефективний засіб освітнього процесу.» Електронні засоби в умовах сучасної освіти сприяють самостійній пошуковій діяльності, підвищують самоорганізацію учнів ,а ми- вчителі маємо крокувати з вимогами часу, бути медіаграмотними

    ВідповістиВидалити
  71. Швець Христина, вчитель християнської етики ХПЛ «Мої обрії»

    Ознайомилась із статею Волосяцького Олександра.
    Тема: ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ І ПРОГРАМУВАННЯ – ЯК НАВЧАТИ ЦЬОГО В ШКОЛІ
    В статті ґрунтовно викладено особливість IT технологій. Автор зазначає про важливість компитентностей на різному етапі їх шкільного життя (початкова, середня, старша школа).
    Пан Олександр, висловлює думку про важливість інформаційних технологій на будь-яких уроках. Погоджуюсь, бо це допомагає якісно та системно працювати, пізнавати світ, виконувати завдання, які є на часі.
    Практика і досвід, помилки, динаміка успіху, можливість спробувати ще раз - це формат навчання і життя у XXI столітті.

    ВідповістиВидалити
  72. Хочу відмітити статтю, яка мене зацікавила щодо використання інформаційно-комунікаційних технологій у практиці роботи вчителів початкових класів, авторів: Онишків Зіновія, професора кафедри педагогіки і методики початкової та дошкільної освіти Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка та Онишків Ольги, вчителя-методиста, вчителя вищої категорії, вчителя початкових класів Тернопільської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 24. Ну мою думку, особливо цінними є узагальнення засобів інформаційно-комунікаційних технологій у практиці роботи вчителів початкових класів у розрізі інформаційно-комунікаційної компетентності як однієї з ключових компетентностей, необхідних кожній сучасній людині для успішної життєдіяльності. Слід відмітити, що у данній статті наведено сучасні приклади оптимального використання засобів інформаційно-комунікаційних технологій у практиці роботи вчителів початкових класів надасть можливість сприяти інтенсифікації навчального процесу, формуванню мотивації навчання, зростанню інтересу учнів до вивчення навчальних предметів.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Щиро дякую за позитивну оцінку публікації досвідченим фахівцем з початкової освіти О.Кулик. Надіюся, що узагальнені матеріали про використання засобів інформаційно-комунікаційних технологій сприятимуть підвищенню ефективності освітнього процесу в початковій школі.

      Видалити
    2. Такий грунтовний обмін досвідом роботи досвідчених фахівців, науковців вузів дає можливість поповнити педагогічну скарбницю з використання інформаційно-комунікаційних технологій в школі.
      З.М.Онишків

      Видалити
  73. Переглянула матеріал, поданий на онлайн-конференцію Антоніни Галас. Приємно, що теоретичний матеріал переплітається із практичною діяльністю. У нагоді для вчителів стане добірка посилань на платформи, які допоможуть урізноманітнити освітній процес, налаштують зворотний зв'язок.

    ВідповістиВидалити
  74. «Організаційно-управлінські процеси в умовах цифровізації освіти». Авторка – Крищук Людмила В’ячеславівна.
    Стаття присвячена актуальній проблемі інформатизації управлінських процесів у закладах освіти, зокрема у закладах дошкільної освіти. Серед найважливіших напрямів інформатизації авторка визначає створення веб-ресурсу закладу, використання спеціалізованого та авторського програмного забезпечення. Варто відзначити досвід застосування генератора текстів для формування документу з результатами спостереження за навчальним заняттям. Особливу цінність має розроблений, описаний та оприлюднений програмний засіб, який можна використовувати і в інших закладах дошкільної освіти.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Доброго дня. Щиро дякую за відгук. Дуже рада, що матеріал буде корисним у Вашій роботі.

      Видалити
  75. «Цифрові технології та дистанційна освіта в діяльності директора школи». Автор – Буймістер Леонід.
    У статті висвітлено методичні засади управління розвитком цифрової компетентності керівників закладів загальної середньої освіти. Глибоко проаналізовані теоретичні основи поняття «цифрова компетентність» та організаційні засади дистанційного навчання. Позитивним є докладний опис юридичних підвалин, на яких ґрунтується прийняття рішень під час дистанційного навчання. На основі теоретичних розвідок автор дає практичні рекомендації, які є вкрай важливими для керівників закладів освіти у сучасних умовах.

    ВідповістиВидалити
  76. «Електронний підручник як ефективний засіб освітнього процесу». Автори – Гільберг Тетяна, Тарнавська Світлана
    Стаття цінна насамперед викладом багаторічного досвіду підручникотворення, який в умовах цифрової трансформації освіти проявляється у створенні нового типу навальних матеріалів. Автори вказують на особливості та відмінності сучасних електронних підручників у порівнянні з класичними підходами. Зокрема, вони зазначають, що електронний додаток має не лише повторювати традиційний підручник, а й доповнювати його інтерактивними та мультимедійними матеріалами. Результати теоретичних розвідок та практичних наробок авторів представлені не лише у матеріалах конференції, а й у вигляді готових електронних матеріалів, оприлюднених на сайті видавництва та доступних для безкоштовного використання будь-яким учителем або учнем.

    ВідповістиВидалити
  77. Швець Христина, вчитель основ християнської етики ХПЛ "Мої обрії".

    Проаналізувавши статтю Наталії Добровольської на тему: "Цифрова компетентність учителя в умовах реалізації концепції НУШ". Поділяємо думку авторки, що сучасний вчитель (незалежно від фаху) повинен володіти цифровими компетентностями, адже гаджети стали нормою нашого життя. Сучасні діти сприймають інформацію "блогово", відкидаючи розлогі описи. Щодо цифрової компетентності вчителя в умовах реалізації концепції НУШ, то бачимо наступні проблеми: 1) однозначно будуть труднощі, і великі, з фінансуванням освіти в умовах повномасштабної війни. 2) зруйновані школи та переміщенно сотні тисяч людей, у тому числі дітей і вчителів та ін. Але в цих непростих умовах саме дистанційне навчання, із залученням різноманітних платформ та освітніх порталів на інтернет-ресурсах є чи не основним рятівним жилетом не лише для НУШ, а й для всієї освітньої системи України.

    ВідповістиВидалити
  78. «Цифрові технології в практиці роботи вчителя інформатики». Автор - Стукалова Ірина Володимирівна
    Авторка підкреслює, що цифрові технології трансформують освітній процес та надають йому більш виражених ознак мобільності, диференційованості та індивідуальності. Варто зазначити, що у статті значну увагу зосереджено на поєднанні процесу використання інформаційно-комунікаційних технологій та компетентнісного підходу. Саме у цьому напрямові авторка справедливо та обґрунтовано вбачає стратегічну реалізацію як євроінтеграційного розвитку в цілому так і формування ключових компетентностей зокрема.

    ВідповістиВидалити
  79. Розробки інтерактивних візуальних плакатів до теми «Африка» з курсу «Материки і океани». Автори – Магера Ніла, Бега Інна.
    У статті здійснено теоретичний аналіз особливостей створення та використання інтерактивних візуальних плакатів на уроках географії. Цінним доробком авторів є докладний опис процедури підготовки та практичної реалізації матеріалів для інтерактивних плакатів. Відзначимо, у статті не лише наведено теоретичні розвідки, а й подано конкретний та дієвий практичний результат у вигляді посилань на уже готові авторські матеріали. Вважаємо, що за матеріалам статті та оприлюдненими прикладами плакатів сучасний учитель може створити подібний матеріал та помітно підвищити ефективність власної роботи.

    ВідповістиВидалити
  80. Швець Христина, вчитель основ християнської етики ХПЛ "Мої обрії".

    Шамбір Наталія стаття на тему: "Особливості організації змішаного навчання з використанням цифрових технологій" є надзвичайно актуальною. На жаль, змішане навчання із виконанням інфорційних (дистанційних) технологій накрило нашу систему освіти як лавина навесні 2019 р. Ми не говоримо про школи великих міст чи обласних центрів. Вони більш-менш пристосувалися до карантинних умов навчання. Сільські школи в основному були на паузі аж до кінця навчального року. Далі за принципом виклик-відповідь кожен почав пристосовуватися до нових реалій. Авторка слушно проаналізувала особливості, специфіку та труднощі "гібридного" навчання. Але, як на мене, кожен учитель на сьогоднішній день виробив свою методику змішаного навчання, виходячи із якості інтернету, рівня свого достатку, рівня достатку сімей конкретного регіону нашої країни. Будемо відвертими, що не завжди змішана форма навчання залежить лише від бажання вчителя.

    ВідповістиВидалити
  81. «Актуальні питання психологічної підтримки та підвищення стресостійкості педагогів в умовах дистанційної освіти та воєнного стану». Авторка – Пастух Людмила.
    На основі аналізу тематики звернень до фахівців психологічної служби авторка пропонує важливі в сучасних умовах практичні поради для організації діяльності педагогів з особливо вразливими категоріями здобувачів освіти. Варто звернути увагу на поданий у статті перелік форм та методів, які доцільно використовувати педагогам в умовах дистанційного навчання в період воєнного стану. Він може стати у нагоді будь-якому учителю, адже зараз майже усі взаємодіють із дітьми, котрі зазнали суттєвого негативного впливу військових дій на території нашої держави. Окрім того авторка узагальнює рекомендації освітянами, що допомагають підвищення ресурсності в умовах викликів війни та дистанційного навчання. Вважаємо, що у практичному вимірі розглянута стаття досить важлива та має помітну практичну цінність.

    ВідповістиВидалити
  82. Стаття Волосяцького Олександра "ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ І ПРОГРАМУВАННЯ – ЯК НАВЧАТИ ЦЬОГО В ШКОЛІ" чітко структурована, дає відповіді на актуальні запитання, заслуговує на увагу педагогів.

    ВідповістиВидалити
  83. Кирик Андрій Миколайович у статті "Цифрові технології в практиці роботи вчителя" у доступній формі знайомить з методичними засадами створення мультимедійних засобів навчання та методикою застосування навчальних відеоматеріалів. Матеріал корисний не лише для учителів інформатики, а й усіх педагогічних працівників, які прагнуть проводити уроки цікаво та сучасно.

    ВідповістиВидалити
  84. Шановні колеги, під час коментування у вас є можливість підписати свій коментар або так як ви підписані в гугл-акаунті, або обрати ім'я, яке ви вкажете самостійно. Якщо ви ігноруєте підпис, то ваш коментар буде підписано, як від невідомого автора. Врахуйте це, коли коментуєте матеріали конференції.

    ВідповістиВидалити
  85. Наталія Шабельник. Ознайомилася з роботою Гільберг Тетяни "Електронний підручник як ефективний засіб освітнього процесу",
    в якій детально розглядаються проблеми створення та переваги використання електронних підручників в Україні.
    Впевнена, що такі матеріали потрібні з усіх предметів, особливо в сучасних умовах.

    ВідповістиВидалити
  86. Опрацювала статтю "Засоби онлайн-оцінювання знань учнів під час дистанційного навчання". Знайшла для себе багато корисної інформації. Працюючи з дітьми викоистовую ресурс Google-форма, а також Learningapps. У даній статті описана велика кількість ресурсів з допомогою, яких можна здійснювати онлайн-оцінювання учнів. Дякую за корисну інформацію.

    ВідповістиВидалити
  87. Мар'яна Бочуля
    Опрацювала статтю "Засоби онлайн-оцінювання знань учнів під час дистанційного навчання". Знайшла для себе багато корисної інформації. Працюючи з дітьми використовую ресурс Google-форма, а також Learningapps. У даній статті описана велика кількість ресурсів з допомогою, яких можна здійснювати онлайн-оцінювання учнів. Дякую за корисну інформацію.

    ВідповістиВидалити
  88. Реалії сьогодення... Тому мене дуже зацікавила стаття "Актуальні питання психологічної підтримки та підвищення стресостійкості педагогів в умовах дистанційної освіти та воєнного стану" (авторка Пастух Л.).Стаття надзвичайно актуальна, цікавий матеріал, який можна використовувати у практичній діяльності.

    ВідповістиВидалити
  89. Ознайомилась з роботою Ребрини В.А. "Окремі аспекти використання Classroom та Google Mett в організації та проведенні курсів в системі післядипломної педагогічної освіти" , інформація цікава та доступна і дійсно не треба боятися нових назв платформ, а треба працювати.

    ВідповістиВидалити
  90. В статті Шепенюк Ірини "Медіаграмотність як елемент цифрової компетентності вчителя природничих дисциплін" акцентується увага на формуванні цифрової компетентності вчителя. Я вважаю, що вчитель, який володіє медіакомпетентністю в своїй професійній діяльності, вміє здійснювати критичний огляд медіа текстів, застосовувати раціональні методи пошуку, відбору, систематизації і використанню медіа текстів, здатен протистояти маніпуляції та пропаганді, застосовує у процесі навчання комп`ютерні програми навчання, навчальні ресурси глобальної системи Інтернету, раціонально поєднує традиційні методи навчання з мультимедійними засобами ілюстрації та демонстрації інформації. І, взагалі, формування медіа компетентності педагога є головним пріоритетом освітньої політики в Україні.

    ВідповістиВидалити
  91. Після ознайомлення зі статтею Гринчук Л.В. "Цифрові технології в практиці роботи вчителя математики" вважаю, що застосування інноваційних технологій, які будуються на комплексному психологічному вивченні особистості всіх учасників навчально-виховного процесу, дає можливість позитивно розвивати їх інтелектуальну, соціальну, духовну сфери, сприяє соціальному самоствердженню й культурному самостворенню. Використання різноманітних освітніх технологій є результатом творчого підходу вчителя до справи. Сучасне життя змінилось так, що школа більше не є монополістом знань і тому необхідно використовуючи сучасні інформаційні технології, йти в ногу з життям.

    ВідповістиВидалити
  92. Стойко Ліна. Після ознайомлення зі статтею Гринчук Л.В. "Цифрові технології в практиці роботи вчителя математики" вважаю, що застосування інноваційних технологій, які будуються на комплексному психологічному вивченні особистості всіх учасників навчально-виховного процесу, дає можливість позитивно розвивати їх інтелектуальну, соціальну, духовну сфери, сприяє соціальному самоствердженню й культурному самостворенню. Використання різноманітних освітніх технологій є результатом творчого підходу вчителя до справи. Сучасне життя змінилось так, що школа більше не є монополістом знань і тому необхідно використовуючи сучасні інформаційні технології, йти в ногу з життям.

    ВідповістиВидалити
  93. Шановні колеги. Конференція проходить у дуже складний для нас час. Ми щиро дякуємо всім учасникам, які долучилися до даного заходу, поділилися власним досвідом, взяли участь в обговоренні актуальних освітянських проблем. Будемо раді зустрічі з вами на інших заходах, які організовує і проводить Хмельницький ОІППО. Всім МИРУ, ЗДОРОВ’Я і ТВОРЧИХ ЗДОБУТКІВ!

    ВідповістиВидалити
  94. Досить така цікава інформація з якою я ознайомилася,, Електронний підручник,як ефективний засіб освітнього процесу,.

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу